Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.kolibrinyelvstudio.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) elérhető szolgáltatások igénybevételének a Felhasználó általi használatának feltételeit.

A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat, illetve az Adatvédelmi Nyilatkozatot.

A szolgáltatói adatok az ÁSZF utolsó pontjában találhatóak.

A weboldalon történő megrendelés folyamata

Az esküvői szertartásvezetés megrendelése személyes úton történik, amikor aláírásra kerül a személyre szabott általános szerződés, melynek feltételei alapján zajlik a megrendelés, a szolgáltatás és a fizetés.

Az idegen nyelvi szolgáltatások megrendelése és egyeztetése emailben történik. A fizetés szintén az egyeztetett feltételek szerint zajlik, amiről a vásárló számlát kap. A nyelvórák esetében az emailben történő időpont-egyeztetés után megtartjuk az első órát. A Felhasználó ezt követően, ha további nyelvórákat is szeretne, kifizeti a már megtartott órát, illetve megbeszélés alapján a következőket. Jellemzően 5 óra kerül kifizetésre egyszerre, de ettől eltérő fizetési gyakoriságra is van lehetőség, megbeszélés alapján. Az első órát követően a Felhasználó minden esetben előre fizeti ki az órákat. Amennyiben az első óra után több órát nem szeretne a Felhasználó, mert nem volt elégedett, abban az esetben az csak a már megtartott első órát kell kifizetnie. A megbeszélt időpontot változtatni, illetve lemondani, csak az azt megelőző 24 órában lehetséges.

Fizetés: a nyelvi szolgáltatásokért banki átutalással, illetve személyes találkozás esetén készpénzben lehet fizetni.

A termékek, szolgáltatások ára nem változik a megrendelés és a teljesítés között.

A termékek, szolgáltatások ÁFA-tartalma nulla, mivel a vállalkozás áfamentes. Áfás számla kiállítására ebből kifolyólag nincs mód.

Az Általános Szerződési Feltételek nem minősül írásbelinek, azt a Szolgáltató nem iktatja, az utóbb nem hozzáférhető. A szerződéskötés nyelve a magyar.

Vásárlástól való elállás és panaszkezelés

Mint esküvői szertartásvezető minden esetben az adott szerződés feltételei a meghatározóak.

A Felhasználó a Weboldallal, a Weboldal tevékenységével kapcsolatos egyéb panaszát, visszamondását, kérését az alábbi címen érvényesítheti: elektronikus levél útján judit(kukac)kolibrinyelvstudio(pont)hu. Az Üzemeltető a beérkezéstől számított 30 napon belül, de lehetőség szerint azonnal kivizsgálja és megválaszolja a panaszt.

Európai Uniós online platform

Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU


Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

Érvényes: 2020. január 15-től visszavonásig

Üzemeltető adatai:

Név: Leon-Kertesy Tünde Judit

Székhely címe: 1146 Budapest Szitakötő utca 3.

Adószám: 67832325 – 1 – 42

E- mail: judit(kukac)kolibrinyelvstudio(pont)hu

Telefonszám: +36 30 246 1530